Slaap slimmer

Wees baas over je slaap en geniet van je leven

Slaap door in alle omstandigheden

Beter slapen meer genieten

80% van de mensen slaapt onbewust, onrustig. Dat kost veel levensenergie. Zonde! Leer hoe je meer slaap haalt uit elke nacht.

Als slapen lastig is

Er zijn tal van omstandigheden die slapen even lastig maakt. Leer hoe je toch de meeste slaap krijgt zodat je baas bent over je slaap.

Leer jezelf, voor eens en altijd, doorslapen. Zeg hallo tegen FITTE DAGEN

Leer onrustige gedachten temmen

Slaap snel door als je 's nachts wakker wordt

Profiteer van (mentale) fitheid door kwaliteit slapen

Creëer 5 ☆☆☆☆☆ comfort

Snel

In slechts 7 dagen slaap je beter door, dankzij de korte uitleg video’s.

5 stappen

Je stelt in 5 stappen je eigen slaaproutine samen. 

Visueel

Heldere illustraties en tools ter verduidelijking.

Relevant

It makes sense! Nieuwe inzichten en makkelijke tools.

Wat is De SlaapCode?
Voor wie is het bedoeld?

De SlaapCode is een boek en methode die:

  1. Duidelijk maakt HOE slaap werkt.
  2. Ingaat op al je mogelijke slaapverstoorders.
  3. Je leert jouw slaapverstoorders te beheersen voordat ze jou beheersen.

De Slaapcode is bedoeld voor:

  1. Iedereen die meer wil genieten met meer fittere tijd.
  2. Iedereen die door omstandigheden slechter slaapt.

De titel ‘Tem het aapje in je hoofd’, is een metafoor voor de grootste slaapverstoorders: onrustige gedachten. Daarvoor heb ik een methode gemaakt waarmee je die aapjes opspoort en onder controle krijgt zodat je heerlijk doorslaapt.

Er is voor iedereen altijd wel een aanleiding om slaap serieus te nemen.

Meer genieten

Dé reden voor iedereen is wel dat je met goede slaap van je leven kunt genieten en kunt doen wat je wilt doen. Met matig slapen leef je al snel een half leven op halve kracht. Nummer één reden om slaap serieus te nemen: genieten en goed presteren.

Rebound

Je hebt een drukke intensieve periode achter de rug. Ook dat is het leven. Soms schiet slaap er gewoon bij in. Dat kan lang na ebben en dat is onnodig. Dus wil je je slaap weer terug.

Destress

Elk leven kent ups en downs. Stress hoort erbij, slecht slapen niet. Dus als je tijdens of na een stressvolle periode niet nog meer stress wilt is slaap wel heel belangrijk. Slaap is cruciaal voor je mentale weerbaarheid.

Recharge

Je komt er achter dat je al een tijdje moe bent van jezelf. Eigenlijk slaap je zonder tastbare reden te weinig. Je herkent tekenen van oververmoeidheid. Kan een burn out zijn, maar ook gewoon volledig verwaarlozen van slaap. Je hebt geen grip meer op je slaap. Tijd voor een recharge.

Go go go

Je bent druk, hebt hoge eisen en het kan even niet anders want je moet door. Slaap is de prijs die je even betaalt. Logisch en niet erg. Maar betaal niet teveel! De slaap die je krijgt moet zo diep mogelijk zijn, want dat zorgt ervoor dat je kan blijven presteren. Doorgaan en toch zorgen voor een noodzakelijk minimum aan slaapkwaliteit.

Waarom ik de Slaapcode heb ontwikkeld. Mijn verhaal

Mijn passie voor beter slapen begon in 2015. Ik sliep erg onrustig en lag veel te hannesen met mijn hoofdkussen. Ik was niet alleen bleek en besloot het hoofdkussen opnieuw uit te vinden. Dat kostte 18 maanden onderzoek en ontwikkeling. Pritcher Pillows is nu het #1 handgemaakte hoofdkussen met gepatenteerde nekholte ondersteuning.

Maar onze duizenden klanten willen meer. Ze willen weten HOE ze hun totale slaapervaring kunnen verbeteren. De eerste conclusies waren al snel:

  1. Wat je her en der leest over slaap is veelal of nergens op gebaseerd, of je kunt er niks mee.
  2. Niemand heeft je ooit verteld HOE slaap werkt. 
  3. Niemand heeft je ooit geleerd HOE je goed kunt slapen.
  4. Met de juiste KNOW HOW kan iedereen beter slapen

Daarom besloot ik te onderzoeken wat nu eigenlijk wel van invloed is op slaap. En dat bleken vooral onrustige gedachten te zijn (de aapjes) en het comfort in je bed. De opgedane inzichten deelde ik via een blog met onze klanten die telkens enthousiast reageerden. En zo ontstond het boek dat als basis dient voor o.a. de video’s en tools. Een vernieuwende methode over HOE je kunt doorslapen, getoetst in de praktijk met echte mensen.

Om deze redenen ga je de Slaapcode geweldig vinden

Je gaat bewuster slapen

We gaan je leren HOE slaap werkt, WAT slaapkwaliteit is en HOE je bepaalt wat in jouw situatie haalbaar is. Bottom line: hoe krijg je minimaal 3 X per week kwaliteitsslaap.

Je herkent je slaapverstoorders

Het probleem is dat we slaap als vanzelfsprekend zien en daarbij voorbij gaan aan alles dat onrust veroorzaakt. We gaan je leren JOUW SLAAPVERSTOORDERS herkennen. Dat is het begin van levenslang heerlijk doorslapen.

Je slaapt voortaan door

’s Nachts wakker worden is normaal, maar dan moet je wel weten HOE je snel weer doorslaapt voordat de aapjes je wakker houden. We leren je bewezen technieken die aansluiten bij jouw persoonlijkheid en situatie om onrust de baas te zijn.

Hoe fijn is het om elke dag te ervaren als de eerste dag na je vakantie?

Slaap heeft zo niet méér invloed op je leven dan voeding en bewegen, én is zoveel makkelijker te verbeteren

Feit: slaap kun je, net als tijd, niet opslaan voor later gebruik. Elke nacht die je niet optimaal slaapt is direct een verloren dag.

Dat merk je goed op je eerste dag na je vakantie, dan kun je wereld aan. En vaak na een week leef je alweer op halve kracht. Zo funest is matig slapen.

Event, spreekbeurt of iets anders: mail even