Doorslapen is het No1 hedendaagse probleem

Ik leer je gezond doorslapen =heerlijk slapen, goed presteren & volop genieten van je leven

En jij?

80% van de mensen slaapt onbewust, matig tot slecht = onrustig en te vaak wakker.

Is er een goede reden?

Er is vrijwel nooit een goede reden om niet goed te slapen! Ongemerkt leef je een ½ leven.

Leer jezelf, voor eens en altijd, doorslapen. Zeg hallo tegen fittere dagen

Leer je gedachten parkeren

Slaap snel door als je 's nachts wakker wordt

Het geheim van 5 ☆☆☆☆☆ comfort

Snel

In slechts 7 dagen slaap je beter door.

Resultaat

Je ervaart direct resultaat.

Praktisch

Heldere illustraties en tools ter verduidelijking.

Relevant

It makes sense. Het werkt.

Wat is de SlaapCode?

  1. De methode die duidelijk maakt HOE slaap werkt,
  2. laat zien WAT je slaapverstoorders zijn,
  3. leert HOE je slaapverstoorders kunt tackelen.

Voor wie is De Slaapcode?

  1. Iedereen die maximaal wil presteren en genieten van het leven.
  2. Iedereen die door omstandigheden slechter slaapt en dat wil verbeteren.

Behalve bij sommige medische gevallen kan iedereen beter slapen. 

5 ‘WAAROMS’

Meer genieten

Dé reden voor iedereen is wel dat je met goede slaap van je leven kunt genieten en kunt doen wat je wilt doen. Met matig slapen leef je al snel een half leven op halve kracht. Nummer één reden om slaap serieus te nemen: genieten en goed presteren.

Rebound - Na een drukke tijd

Je hebt een drukke intensieve periode achter de rug. Ook dat is het leven. Soms schiet slaap er gewoon bij in. Dat kan lang na ebben en dat is onnodig. Dus wil je je slaap weer terug.

Destress - Na een stressvolle periode

Elk leven kent ups en downs. Stress hoort erbij, slecht slapen niet. Dus als je tijdens of na een stressvolle periode niet nog meer stress wilt is slaap wel heel belangrijk. Slaap is cruciaal voor je mentale weerbaarheid.

Recharge - Slaap bijtanken

Je komt er achter dat je al een tijdje moe bent van jezelf. Eigenlijk slaap je zonder tastbare reden te weinig. Je herkent tekenen van oververmoeidheid. Kan een burn out zijn, maar ook gewoon volledig verwaarlozen van slaap. Je hebt geen grip meer op je slaap. Tijd voor een recharge.

Go go go - Slaap tijdens drukte

Je bent druk, hebt hoge eisen en het kan even niet anders want je moet door. Slaap is de prijs die je even betaalt. Logisch en niet erg. Maar betaal niet teveel! De slaap die je krijgt moet zo diep mogelijk zijn, want dat zorgt ervoor dat je kan blijven presteren. Doorgaan en toch zorgen voor een noodzakelijk minimum aan slaapkwaliteit.

Waarom ik de Slaapcode heb ontwikkeld. Mijn verhaal

Mijn passie om te helpen met slaap verbeteren begon in 2015. Ik sliep zelf erg onrustig en lag veel te hannesen met mijn hoofdkussen. Al snel bleek dat ik niet alleen was. Ik besloot het hoofdkussen opnieuw uit te vinden. Dat kostte 18 maanden onderzoek en ontwikkeling. Pritcher Pillows is nu het #1 handgemaakte hoofdkussen met gepatenteerde ondersteuning.

In gesprekken met klanten ontdekte ik één centraal probleem: in slaap vallen is niet het probleem, maar doorslapen. Ik besloot weer op onderzoek uit te gaan. De eerste conclusies waren al snel:

  1. Het zijn (onrustige) gedachten die je wakker maken/houden.
  2. Wat je leest over slaap is vaak nergens op gebaseerd, en/of je kunt er niks mee.
  3. Niemand heeft je ooit geleerd HOE je goed kunt slapen.

Ik zette het onderzoek voort en ontwikkelde stap voor stap nieuwe inzichten die ik via een blog deelde. Met de feedback kon ik zo een methode ontwikkelen gebaseerd op emperisch onderzoek dat ik vertaalde naar creatieve praktische oplossingen.

Zo ontstond een nieuwe methode over HOE je wel kunt doorslapen. 

Om deze redenen ga je de Slaapcode geweldig vinden

Je gaat bewuster slapen

We gaan je leren HOE slaap werkt, WAT slaapkwaliteit is en HOE je doorslaapt.

Je herkent je slaapverstoorders

’s Nachts even wakker worden is normaal, maar wakker liggen niet! Het kost je ongemerkt snel 30% van je slaap. 

Je slaapt voortaan door

Je bent voortaan baas over je slaap en slaapt door. Je laat je niet uit je slaap houden door wat gedachten en weet HOE je comfort creëert.

Hoe fijn is het om elke dag te ervaren als de eerste dag na je vakantie?

Feit: slaap kun je, net als tijd, niet opslaan voor later gebruik. Elke nacht die je niet optimaal slaapt is direct een verloren dag.

Dat merk je goed op je eerste dag na je vakantie, dan kun je wereld aan. En vaak na een week leef je alweer op halve kracht. Zo funest is matig slapen.

Event, Slaapcollege of iets anders, stuur een mail