De nieuwe kijk op doorslapen

en de methode HOE je dat kunt doen

‘Slaap je fit’ met de Sleepmapping methode, vertelt je HOE slaap werkt en ontdek je WAT jou (onbewust) van je slaap houdt en HOE je weer kunt doorslapen.  

Van HOE je je comfort verhoogt tot HOE je je gedachten tot rust brengt.

Met de Sleepmapping® methode ontdek je WAT je, onbewust, uit je slaap houdt en HOE je kunt doorslapen.

Lees meer over Slaap je Fit & Sleepmapping >>

Ken je dat?
Je hebt goed geslapen, en toch wordt je moe wakker.

Dat komt omdat we onrustig slapen als normaal beschouwen. Het maakt niet uit of je wakker ligt van stress, werk, ideeën of gehannes met je kussen… het kost je je slaap én daarmee je dag.

Daardoor ben je minder creatief, minder weerbaar, heb je minder zin in leuke dingen en mis je veel van je leven. Daarom is slaap zo belangrijk; het bepaalt wat je met je leven kunt doen.

Hoelang duurt jouw vakantiegevoel?

Dat is de beste slaapkwaliteit graadmeter

Slaap heeft méér invloed op je leven dan voeding en bewegen

Als je terug komt van vakantie, kun je de wereld aan. En na een week nachtelijke onrust, functioneer je, ongemerkt, alweer op halve kracht. Zo snel en funest is matig slapen.

Slaap kun je, net als tijd, niet opslaan voor later gebruik. Je moet elke dag door-slapen. Elke nacht die je niet optimaal slaapt is direct een verloren dag.

Dat maakt slaap zo waardevol.

Boek een Sleepmapping Workshop

Leer in 50 minuten hoe je doorslaapt

Fijner slapen | Beter presteren | Meer genieten