Dit zijn de 10 slaapcodes

VERRASSEND – PRAKTISCH – ZINNIG

Boek | App | Workshop

Swipe door de 10 Slaapcodes

Ontdek slaapkwaliteit

‘Yogamatjes’ helpen je niet beter slapen als je niet weet wat je eigenlijk wilt verbeteren. Eerst krijg je inzicht in HOE slaap werkt. Bijvoorbeeld dat je niet één keer licht slaapt, maar telkens opnieuw.  En dat juist die lichte slaapfase kwetsbaar is.

Zorg voor Slaapsaldo

Nu je weet HOE slaap werkt en wat in jouw situatie haalbaar is, leer je denken in je Slaapsaldo©. Oftewel hoe zorg je dat je minimaal 3 X per week jouw slaap krijgt, zodat je altijd dat gevoel van die eerste dag na je vakantie hebt.

Herken je aapjes

Slaapverstoorders zijn alle dingen waar je wakker van ligt. Van de omgeving tot onrustige gedachten. Je begrijpt nu waarom een kopje koffie best kan en wat je echt wakker maakt en juist niet. En niet zomaar, maar op basis van harde wetenschap.

Zo creëer je 5 sterren comfort

Comfort is de basis van doorslapen. Maar comfort is veel en veel meer dan gaan liggen en denken dat je wel goed gaat slapen. Je krijgt handvatten die je eenvoudig helpen veel en veel fijner te liggen. Van hoofdkussen gebruik en makkelijke temperatuur regeling.

Slaap als een baby

Babies denken niet, maar voelen 100%.  Jij ook als je slaapt! Want slaap is een autonoom systeem. Als je dus weer weet hoe het was om als baby te slapen kun je dat overnemen. Een beetje aandacht voor je slaap en je slaapt eenvoudig door.

Stimuleer rust

Rust kun je bevorderen met de juiste dingen; van podcasts tot oordopjes. Als je weet hoe ze werken voor je slaap weet je wat wanneer te gebruiken. Doorslapen wordt iets voor elke nacht.

Leer je aapjes temmen

Zorgen, ideeën, werk, familie; alle gedachten kunnen je wakker houden. Alleen ga je met elk soort anders om als het gaat om beheersen ervan. Futonomo is de kunst van je gedachten herkennen en temmen om heerlijk door te slapen onder alle omstandigheden.

En toch wakker...

‘s Nachts een keer wakker worden is niet raar, als je maar weer doorslaapt. Laat je je wakker maken door een onrustig aapje en je verleiden tot een eindeloos gesprek met jezelf of besluit je door te slapen? Hier krijg je frisse strategieën om je nacht te redden onder alle omstandigheden.

Klaarwakker

En soms is elke vezel in je lijf tegen slaap. Je bent klaarwakker. Op die momenten heb je niks aan flauwekul en wil je een oplossing. Je ademhaling tellen helpt dan echt niet! Leer de oorzaak herkennen en red je slaap.

Plan je Sleepy-Days©

Na 7 dagen weet je HOE slaap werkt, WAT jouw aapjes zijn en HOE je doorslaapt. Als laatste kun je ze gieten in je eigen slaaproutine.  Dat is jouw persoonlijke ‘Slaapcode’ die werkt voor jou.

Swipe door de 10 Slaapcodes

Ontdek slaapkwaliteit

‘Yogamatjes’ helpen je niet beter slapen als je niet weet wat je eigenlijk wilt verbeteren. Eerst krijg je inzicht in HOE slaap werkt. Bijvoorbeeld dat je niet één keer licht slaapt, maar telkens opnieuw.  En dat juist die lichte slaapfase kwetsbaar is.

Zorg voor Slaapsaldo

Nu je weet HOE slaap werkt en wat in jouw situatie haalbaar is, leer je denken in je Slaapsaldo©. Oftewel hoe zorg je dat je minimaal 3 X per week jouw slaap krijgt, zodat je altijd dat gevoel van die eerste dag na je vakantie hebt.

Herken je aapjes

Slaapverstoorders zijn alle dingen waar je wakker van ligt. Van de omgeving tot onrustige gedachten. Je begrijpt nu waarom een kopje koffie best kan en wat je echt wakker maakt en juist niet. En niet zomaar, maar op basis van harde wetenschap.

Zo creëer je 5 sterren comfort

Comfort is de basis van doorslapen. Maar comfort is veel en veel meer dan gaan liggen en denken dat je wel goed gaat slapen. Je krijgt handvatten die je eenvoudig helpen veel en veel fijner te liggen. Van hoofdkussen gebruik en makkelijke temperatuur regeling.

Slaap als een baby

Babies denken niet, maar voelen 100%.  Jij ook als je slaapt! Want slaap is een autonoom systeem. Als je dus weer weet hoe het was om als baby te slapen kun je dat overnemen. Een beetje aandacht voor je slaap en je slaapt eenvoudig door.

Stimuleer rust

Rust kun je bevorderen met de juiste dingen; van podcasts tot oordopjes. Als je weet hoe ze werken voor je slaap weet je wat wanneer te gebruiken. Doorslapen wordt iets voor elke nacht.

Leer je aapjes temmen

Zorgen, ideeën, werk, familie; alle gedachten kunnen je wakker houden. Alleen ga je met elk soort anders om als het gaat om beheersen ervan. Futonomo is de kunst van je gedachten herkennen en temmen om heerlijk door te slapen onder alle omstandigheden.

En toch wakker...

‘s Nachts een keer wakker worden is niet raar, als je maar weer doorslaapt. Laat je je wakker maken door een onrustig aapje en je verleiden tot een eindeloos gesprek met jezelf of besluit je door te slapen? Hier krijg je frisse strategieën om je nacht te redden onder alle omstandigheden.

Klaarwakker

En soms is elke vezel in je lijf tegen slaap. Je bent klaarwakker. Op die momenten heb je niks aan flauwekul en wil je een oplossing. Je ademhaling tellen helpt dan echt niet! Leer de oorzaak herkennen en red je slaap.

Plan je Sleepy-Days©

Na 7 dagen weet je HOE slaap werkt, WAT jouw aapjes zijn en HOE je doorslaapt. Als laatste kun je ze gieten in je eigen slaaproutine.  Dat is jouw persoonlijke ‘Slaapcode’ die werkt voor jou.

Algemeenheden helpen je niet beter slapen

Tem het aapje onderscheid zich omdat het als enige ingaat op jouw specifieke slaapverstoorders en HOE je op basis van jouw situatie de meeste slaap uit je nacht haalt.

Voorbeeld

Stel je ervaart werkdruk. De kans is groot dat, dat je ’s nachts wakker maakt. Daar moet je dus een oplossing voor hebben. Het heeft weinig zin om je bezig te houden met bijvoorbeeld je matras , omdat ook al zou je het beste matras ter wereld hebben, dat je niet gaat helpen met doorslapen.

Met andere woorden je hebt niets aan cliché’s en algemeenheden.

 Leer HOE je 5 ☆☆☆☆☆ comfort creëert en je aapjes temt