Iedereen kan heerlijk doorslapen

Vrijwel iedereen kan binnen 30 dagen van een matige slaper een doorslaper worden.

+90% van 6000 mensen uit mijn onderzoek geeft aan minimaal 3 X in de week onrustig te slapen.

Grote kans dan jij ook zo’n ‘onbewust matige slaper’ bent.

  • Zonde van je nacht: het is zeer onplezierig om ‘s nacht onrustig te liggen draaien of zelfs wakker te liggen.
  • Zonde van je dag (werk, studie, mentale fitheid, plezier maken).
  • Zonde van je leven: tijd kun je niet bijkopen.

Leer doorslapen voor de rest van je leven.

Milco

A Happy Sleeper

JA maarrrr overgang, werk etc

Als je slaap afhankelijk maakt van je stemmingen, kun je minimaal een deel van je slaap en leven doorspoelen. Het is juist dat je weet HOE je slaap de baas bent in plaats van slaap jou. En dat is voor 100% trainbaar.

Start met de eerste serie en ervaar het zelf.

Fysieke beperking

Allereerst waar hebben we het over? Denk aan slaapapneu, whiplash, nekartrose. Dat zijn zaken die een fysieke beperking geven en van invloed kunnen zijn op je slaapkwaliteit.

Ook dan blijven de principes van de Slaapcode van toepassing. Dus hoe je ervoor zorgt dat je gedachten je niet wakker houden en vooral, hoe je comfort creëert. Iets dat dan nog belangrijker is.

Mentale klachten

Slaap je slecht als gevolg van psychische klachten als angststoornissen, depressie, persoonlijkheidsstoornis dan is het in je belang de oorzaak op te lossen met een deskundige.

Weten HOE je goed kunt slapen is hierbij van groot belang. Temeer omdat goed slapen grotendeels zich in je hoofd afspeelt.

Medicijn gebruik

Er zijn een aantal medicijnen waarvan bekend is dat ze slaap (negatief) kunnen beïnvloeden. Het gaat dan om onder andere:

  • SSRI’s (paroxetine)
  • Corticosteroïden (prednison)
  • NSSRI’s (bupropion)
  • Bètablokkers (metoprolol)
  • PPI’s (omeprazol)
  • TCA’s (amiptryptiline)

Ook dan blijven de principes van de Slaapcode van toepassing. Dus hoe je ervoor zorgt dat je gedachten je niet wakker houden en hoe je comfort creëert. Rust in je hoofd is cruciaal om toch goed de nacht door te komen.

close

Laten we contact houden

We helpen je graag met nieuwigheden over doorslapen, waar je wat aan hebt

Je kunt je op elk moment afmelden. Wij volgen de AVG regels.

error: Alert: Content is protected !!