Nu kan iedereen, kosteneffectief, leren doorslapen in een eigen tempo, zonder beperkingen

De Slaapcode in je organisatie

Corporate

Hoe stel ik De Slaapcode beschikbaar aan iedereen?

Er zijn drie makkelijke opties:

  1. Op het intranet. Hiermee is het altijd beschikbaar voor wie jullie willen.
  2. Individueel met losse toegangscodes. Handig als je het als los programma wilt aanbieden.
  3. In combinatie met online support. Hierbij bieden we live ondersteuning aan degenen die daar behoefte aan hebben.

Het grote voordeel onze opzet en aanpak is dat je het makkelijk kunt uitrollen voor 10 of 10.000 mensen.

Kan iedereen een eigen programma volgen?

Hét voordeel is juist dat iedereen zijn/haar eigen programma volgt in een tempo naar keuze. Er hoeft dus niets gezamenlijk afgestemd te worden. Geen ingewikkelde meetings, iedereen doet waar hij/zij behoefte aanheeft. Volledig online en volledig op maat.

Hét voordeel is dat iedereen zijn/haar eigen accenten kiest die passen bij de individuele slaapbehoefte.

Zijn er programma's voor specifieke situaties?

Ja. De Slaapcode is een soort introductie op HOE slaap werkt en HOE je dat in algemene zin oppakt.

Slapen is uiteraard 100% individueel en situationeel. Daarom kunnen we, in overleg, specifieke progrogramma’s toevoegen. Bijvoorbeeld programma’s die inspelen op omgaan met werkdruk, werkstress of snel herstellen na een intensieve periode. 

De Slaapcode als service

Help je klanten

Kan ik De Slaapcode aan klanten faciliteren?

Als verzekeraar, onderwijsinstelling of zorgaanbieder leent De Slaapcode zich bij uitstek om te faciliteren aan je klanten, patiënten of studenten.

Door de opzet kan het eenvoudig op individueel niveau op elke schaal worden aangeboden. Van 10 tot 100.000 is geen probleem.

Voordelen:

  1. Unieke content met helder begin en eindpunt dat door de klant zelf wordt gepersonaliseerd naar behoefte.
  2. ‘Powered by’ concept. Dat wil zeggen een eigen label met eigen herkenbaarheid.
  3. Zeer goed gewaardeerde inhoud met succes voor deelnemers, versterkt de eigen branding.

Meer info of een online kennismaking?

8 + 8 =