Goed slapen levert betere beslissingen, meer creativiteit en een hogere productiviteit
Van de drie gezondheidspijlers: voeding, bewegen en slaap, heeft slaap 100% directe impact op de werkkwaliteit, veerkracht en happiness.
Niets is fijner dan doorslapen
Bekijk hoe we het verschil maken.
Bedrijven
Het hart van HR is mensen laten floreren, dat kan alleen als iedereen uitgeslapen is
87% van de medewerkers gaat naar bed met het werk en functioneert door slaapverlies op 68,5% van hun potentieel. Dat is een verlies van 31,5%.
Met het ‘Slaap je fit’ programma boost je ieders slaapkwaliteit, wellbeing en prestaties
Doel: Een gezond slaappatroon zonder het werk mee naar bed te nemen.
Opties
- Een volledig geautomatiseerd, individueel te starten, 30 dagen (video) programma.
- In company of online
Hierbij zijn we een gehele dag aanwezig, waarbij er om het uur een nieuwe uitleg-sessie begint.
Follow up met ‘Sleep Candy’
‘Sleep Candy’ is ons follow up programma om aandacht te houden voor gezond slapen.
Voordelen:
- Geen extra belasting van de organisatie.
- Makkelijke uitrol.
- Online – offline, individueel – groep.
- Professioneel opgezet:
- Praktisch
- Visueel aantrekkelijk
- To the point
- Gedoseerd
Leisure
Met onze ‘Sleep Candy’ boost je de ‘Wat heb ik heerlijk geslapen’ ervaring
Als ‘slapen’ je business is, vormt de beste slaapbeleving de beste business.
‘Wat heb ik heerlijk geslapen’ vergt:
- Rust voor je hoofd.
Dat is comfort, dat is helemaal in jullie handen. - Rust in hoofd.
Je kunt nog zo lekker liggen, 72% van de mensen ligt ‘s nacht wakker om ‘na te denken’. Dat is de echte vijand van ieders slaap.
Wij weten alles over hoe je rust in je hoofd kunt creëren en kunt inzetten voor de beste slaapervaring.
Sleep Candy, de ‘Wat heb ik heerlijk geslapen’ booster
‘Sleep Candy’ zijn bewezen ideeën om instant rust in je hoofd te creëren waardoor je beter doorslaapt. Je leest ze binnen 5 minuten en kunt het direct toepassen.
Een kant en klaar totaal concept
Een display maakt direct het onderscheid.
Een kaart op het kussen nodigt uit tot gebruik en bevestigt het ‘we care’ gevoel.
Voordelen:
- Value driven marketing gebaseerd op relevante content.
- Afwisseling & opvolging.
- Een aantrekkelijk format.
‘Heerlijk doorslapen’ heeft alleen maar voordelen omdat het wordt geprojecteerd op de accommodatie.
Operationele voordelen:
- Makkelijk uitrolbaar.
- Geen extra belasting voor housekeeping.
- Tastbare verhoging van de klantervaring.
Zorgverzekeraar
In de zorgverzekerings-branche heeft slaap een grote relevantie.
- Het is de pijler naast, voeding en bewegen, van een gezonde levensstijl. En daarmee een belangrijke indicator van gezondheid en gezondheidskosten.
- Slaap speelt bij veel medische events de hoofdrol. Bij overmoeidheid, burn out, maar ook bij herstel van ziekte staat slaap meestal onder druk.
Iedereen die zelf de regie kan nemen, om zo fit en vitaal mogelijk te blijven, is meer tevreden met het leven en functioneert beter in alle aspecten.
Slapen is voor de meeste mensen ‘een probleem’ omdat ze niet weten ‘hoe’.
‘Hulp’ aan klanten moet allereerst authentiek en inhoudelijk sterk zijn. Mensen snappen het verschil tussen ‘makes sense en nonsens’.
Met onze methode bieden we iedereen een concreet tastbaar handvat in zowel gedrukte vorm als online. Een mooi hybride model.
Voordelen:
- Geen extra belasting van de organisatie.
- Makkelijke grootschalige uitrol.
- Professioneel opgezet:
- Gedoseerd
- Visueel aantrekkelijk
- Actiegericht